Top tippek a hírnév menedzsmentről, amelyeket bárki követhet

Top tippek a hírnév menedzsmentről, amelyeket bárki követhet

 

Mint azt minden tapasztalt üzletember tanúsíthatja, a hírnévmenedzsment az egyik legfontosabb készség, amelyet egy új vállalkozó elsajátíthat. A hosszú távú sikerhez elengedhetetlen, hogy tudja, hogyan alakítsa az Ön megítélését. Az alábbi cikk célja, hogy néhány hasznos támpontot nyújtson, amelyek segítségével elindíthatja a folyamatot az Ön számára.

Vállalkozása hírnevének javításának egyik jó módja, ha megkéri a szolgáltatásával vagy termékével elégedett ügyfeleket, hogy írjanak pozitív véleményt a blogján vagy a weboldalán. Arra is megkérheti őket, hogy mondjanak valami jót a cégéről olyan oldalakon, mint a Linkedln.

Ha hibát követ el, gyorsan kérjen bocsánatot. A legtöbb ember tisztában van azzal, hogy mindenki ember, és hibák előfordulnak. Ha ki tudja javítani a hibát, tegye meg gyorsan, és térjen ki rá a weboldalán vagy a közösségi oldalon. Ha nem tudja kijavítani a hibát, kérjen bocsánatot, és folytassa a vállalkozását.

Szánjon időt és gondolja át alaposan, mielőtt bármilyen panaszra válaszol. Azzal, hogy higgadt marad és alaposan átgondolja, hogyan fog reagálni online, megőrizheti jó hírnevét. Mielőtt választ adna egy panaszra, olvassa el többször is a válaszát. Ha lehetséges, kérjen meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelelő.

Mielőtt elkezdené a marketinget az ügyfeleinek, győződjön meg arról, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai célcsoporttal. Ez segít kitalálni, hogyan teremtsen kapcsolatot velük. A hangnemének, tartalmának és szóhasználatának aszerint kell eltérnie, hogy milyen típusú embereket próbál megszólítani.

Próbáljon úgy keresni a vállalatára az interneten, ahogyan az ügyfelei tennék. Lehetséges, hogy az Ön számítógépén végzett keresések egészen más eredményt adnak, mint a potenciális ügyfelei. Ennek oka lehet az Ön személyre szabási lehetőségei. Próbálja meg kikapcsolni ezeket az opciókat, hogy jobb képet kapjon a keresőmotorok eredményeiről.

Próbáljon meg utánanézni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások ugyan némi pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév elindításában, a hírnév javításában vagy a hírnév fenntartásában. Ezek szakemberek. Figyelik az online tevékenységet az Ön számára, és segíthetnek a negatív hírnév elkerülésében és leküzdésében egyaránt.

Legyen ott, ahol az ügyfelei gyakran megfordulnak. Ha bizonyos éttermekbe vagy más helyekre járnak, menjen oda gyakran. Ha jelen van és látható, akkor megközelíthetőbbnek fog tűnni. Sok ember könnyebben érzi magát társasági környezetben, ami segít abban, hogy nyitottabbak legyenek Önnel szemben.

Ne kérje a webhelyek tulajdonosaitól, hogy távolítsák el az Önről szóló információkat csak azért, mert azok egy kicsit nem hízelgőek. Az embereknek joguk van a véleményükhöz, és nem akarod, hogy bárki azt higgye, hogy az ellenkezőjét hiszed. Megvan rá az esély, hogy az, hogy a webhelytulajdonosok kérvényezik a véleményes kijelentések eltávolítását, visszafelé sül el.

Hozza az Önt kereső embereket közvetlenül az Ön weboldalára. Ezt úgy teheti meg, hogy a lehető leggyakrabban használja vállalkozásának nevét és más azonosító szavakat a weboldalán anélkül, hogy idegesítő lenne. Ez a keresőket Önhöz fogja vezetni a negatív és esetleg valótlan véleményeket tartalmazó webhelyek helyett.

Soha ne fedje el a vállalatánál történt hibákat. Az ügyfelek okosak, és nem fognak bedőlni ennek. Ismerje be, és mondja ki, hogy sajnálja. Sokszor az ügyfél meg fog bocsátani Önnek. Gyakran ez azzal jár, hogy a hibáért valami pluszt nyújt.

Nem lehet vitatni azt a gondolatot, hogy szilárd hírnév nélkül a siker meglehetősen nehéznek bizonyulhat. Ha nem értjük meg a hírnévmenedzsment alapjait, az bármely feltörekvő vállalkozás halálos ítéletét jelentheti. A jó hír az, hogy a fenti tippekkel a kezében számos problémás pontot elkerülhet az út során.