Bárki jól járhat az e-mail marketinggel

Bárki jól járhat az e-mail marketinggel

Az e-mail marketing az egyik leginnovatívabb módja annak, hogy áruit olyan emberek számára értékesítse, akik valószínűleg megvásárolják azokat. A hatékony e-mail lista felépítéséhez azonban némi know-how szükséges. Ebben a cikkben bemutatunk néhány olyan dolgot, amelyek segíthetnek abban, hogy sikeres legyen az e-mail marketingben.

Célozza meg a kiválasztott közönséget. Ha van néhány olvasója, gondoljon arra, hogyan ösztönözheti őket arra, hogy regisztráljanak és beszéljenek erről ismerőseikkel. Amikor e-maileket küld, mindig győződjön meg arról, hogy benne van egy feliratkozási link. Így ha a fogyasztó megosztja az e-mailt egy barátjával, könnyen feliratkozhat. Így az alapja szervesen nő.

Annak ellenére, hogy nyilvánvalónak kell lennie, elég fontos újra és újra kijelenteni: Soha ne küldjön kéretlen e-maileket. Mindenkinek kifejezett engedélyével kell rendelkeznie, akinek marketinges e-maileket küld. Ez többről szól, mint hogy megpróbáljuk nem felzaklatni őket; egy címzett, aki úgy véli, hogy az Ön e-mailje spamnek számít, problémát okozhat Önnek a szolgáltatójával.

Tanuljon meg a lehető legtöbbet az e-mail marketingről a különböző forrásokból. A témával foglalkozó könyvek elérhetőek lehetnek a könyvtárakban és az interneten. Helyi szemináriumokat vagy workshopokat is találhat, ahol részt vehet; figyeljen az apróhirdetésekre és a hirdetőtáblákra.

Kezeljen minden olvasót kapcsolatként. Az első e-mailben kérjen engedélyt további küldéséhez. A második e-mailben mondja el nekik, hogy a jövőben milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak. A harmadik e-mailben és azt követően kövesse azt a tartalmat, amelyet ígért nekik.

Mielőtt e-mailt küldene, győződjön meg arról, hogy rendelkezik az előfizető engedélyével. Ha elkezd spammelni az embereket e-mailekkel, azzal arra készteti az ügyfeleket, mint a leendő ügyfeleket, hogy teljesen figyelmen kívül hagyják vállalkozását. Elég rossz lehet, hogy az emberek úgy döntenek, hogy egyáltalán nem vásárolnak Öntől, és teljesen elszakadnak a cégétől.

Próbálja meg a lehető legegyszerűbbé tenni az ügyfelek számára, hogy leiratkozhassanak e-mailjeiről. Ha nem teszik egyszerűvé, akkor úgy érzik, hogy túlságosan rámenős és előfordulhat, hogy elzárják őket termékétől vagy vállalkozásától. Adja meg nekik a lehetőséget, hogy leiratkozhassanak egyes e-mailjeiről vagy mindegyikről.

Kínáljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben lebonyolított tanfolyamot. Ki kell fejlesztenie egy meghatározott mennyiségű automatikus válaszadót, a leckét szakaszokra bontva. Négy-hat szakasznak megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze be a részeket egyenként 24 óránként. Ez számos előnnyel járhat, mint például a webhely fejlesztése, az ügyfelek bizalmának elnyerése, a tekintélyének fejlesztése és az e-mail bázis kialakítása.

Ne küldjön olyan e-maileket, amelyekben a kritikus információk közlése képekre épül. Sok e-mail kliens nem jeleníti meg azonnal a képeket. Emiatt az üzenetei olvashatatlannak és nem vonzónak tűnhetnek, ha túlságosan megbízik a képekben. Győződjön meg arról, hogy a legfontosabb információk olvashatóak, és hogy a képeken vannak al címkék.

Az e-mailek elküldésekor ragadjon meg minden ünnepi alkalmat. Ha ünnep van, próbálja meg az alkalomhoz igazítani e-mailjeit. Az előfizetők nagyon értékelni fogják ezt, és úgy érzik majd, mintha ember lenne és nem robot. Az ünnepi kedvezmények felajánlása egy másik nagyszerű ötlet, amely az ünnepi témához kapcsolódik.

Most, hogy elolvasta a teljes cikket, van néhány jó ötlete az e-mail marketinghez. Használja az imént tanult tippeket, és azonnal kezdje el összeállítani a listát. Tanuljon tovább az e-mail marketingről, és végül hatalmas listája lesz, amely növeli ügyfélbázisát.