Cikk Marketing Tanácsok és tudnivalók

Cikk Marketing Tanácsok és tudnivalók

Ha a cikkek marketingével kapcsolatos összes alapot és néhány egyéb tippet keres, amelyekről talán még nem is hallott, akkor ez a cikk önnek való. Ez zavaró téma lehet a rendelkezésre álló különböző véleményekkel és információkkal együtt, de a következő tippekkel megkönnyítettük ezt.

Legyen bátor és erőteljes szavaival. Az olvasók tudni akarják, hogy az író valóban kimondja a véleményét. Ha még jobban befolyásolni szeretné őket, erős megfogalmazással bizonyítsa az állítását. Hajtsa ki legerősebb szavait, és használja a pontjeleket arra, hogy a szemét olyan helyekre vonzza, ahová a leginkább fókuszálni szeretne.

Győződjön meg arról, hogy az e -mailek listája sok tartalmat tartalmaz. A legtöbb ember, sőt néhány törvényhozó gyűlöli a spameket, ami sokkal fontosabbá teszi, hogy csak értékes tartalmat kínáljon. Ez elveszett ügyfeleket eredményezhet, ami csökkentheti a teljes nyereséget.

Indítson blogot. A blogolás hatékony eszköz lehet arra, hogy felhívja a figyelmet webhelyére - különösen akkor, ha érdemes mondania valamit. Indítson blogot, és hagyjon viszonzó linkeket webhelye főoldalán. Ezzel nincs vesztenivalója, és sokat nyerhet.

A cikkmarketing jó módja annak, hogy észrevegye webhelyét. Az internetes hasznos tartalom ösztönzésével a látogatóknak semmit nem kínáló webhelyek gyorsan kudarcot vallanak. Írjon jó cikkeket, hogy növelje láthatóságát a keresőmotor találati oldalain. Minél jobb az oldal, annál magasabb lesz a rangsor.

Ha forgatni akarja a cikkeket, akkor embereket használjon, ne szoftvereket. A cikkeket forgató szoftverek gyakran nevetséges eredményeket generálnak, és a webböngészők csak vállat vonnak és kattintanak. Az emberi pörgetők viszont nemcsak jobban átírják a tartalmat, hogy elkerüljék a keresőmotor ismétlődő tartalmi büntetéseit, hanem olyan átírásokat is generálhatnak, amelyek kissé eltérő hangszínnel rendelkeznek, amelyek közül egy vagy több  konverziót eredményezhet, mint a többi (megtalálható ez az A/B tesztelésével pörög egymás ellen).

A cikkek marketingjében alkalmazott cikkeket az online olvasáshoz megfelelő stílusban kell megírni, ami azt jelenti, hogy a bekezdések rövidek. Az online olvasó szeme hajlamos eltévedni a hosszú, vaskos bekezdésekben, így az ideális online cikk rövid, ütős bekezdésekre oszlik, amelyeket könnyű felfogni és megérteni.

Idővel sok cikket publikált a neten. Gyűjtse össze a legjobb cikkeit egy e -könyvhöz, amelyet promóciós célokra ajándékozhatnak vagy eladhatnak. Ha jól van megírva, az emberek megosztják, és ez növeli az üzletét.

Nagy hangsúlyt fektet a cikkei minőségére. Ha túl sokat ír, és úgy érzi, hogy a minősége a mennyiség miatt szenved, lassítson. Nem szégyen, ha valóban időt szán egy minőségi cikk megírására, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy nem annyit küld be, mint korábban.

Amint önbizalmat szerez a cikk marketing folyamatában, állítson be egy reális, de kihívást jelentő célt a cikkgyártás üteméhez. Nincs arany alak, amit el kell érni. Egyensúlyozzon a rendelkezésre álló idővel, az írási készséggel és egyéb kötelezettségeivel, hogy egy olyan cikkírási ütemtervben állapodjon meg, amelyet fenntarthat anélkül, hogy feláldozná a cikk minőségét.

Próbáljon mindig a lehető legrelevánsabbnak maradni a cikk marketing kampányában, és hozzon létre egy e -mail értesítést minden friss hírre. Ha az elsők között kerülhet ki egy feltörekvő termék vagy trend elé, akkor olvasóközönsége továbbra is figyelemmel kíséri, és értékeli webhelyét, mint jogos és hasznos információ forrását.

Amint azt az elején említettük, elég sok információ van a cikkek marketingjével kapcsolatban. Remélhetőleg hasznosnak találja ezeket a tippeket. Most már a játék előtt kell találnia magát, ha szakértővé szeretne válni, vagy csak háttér információkat szeretne szerezni.