Itt szeretne tanulni az e -mail marketingről? Nézze meg ezeket a tippeket!

Itt szeretne tanulni az e -mail marketingről? Nézze meg ezeket a tippeket!

Az e -mail marketingnek tartalmaznia kell a vonzó módon bemutatott releváns információkat, hogy ösztönözze az ügyfeleket arra, hogy vásároljanak öntől. Ez elméletben egyszerűen hangzik. Teljesen! Ha ezeket a célokat teljesíteni tudja, a nyeresége nő. A cikkben szereplő tanácsok felbecsülhetetlen értékűek, ezért feltétlenül olvassa el figyelmesen.

Mielőtt valakit felvesz az e -mail marketinglistájára, engedélyt kell kapnia. Ha nincs engedélye, akkor Ön lesz a felelős a spam küldéséért, és sok panasz lesz. Az e -mail szolgáltatója akár fel is bonthatja a fiókját, ha ráérzett arra, amit csinál. Megakadályozhatja, hogy ez megtörténjen, kérve, hogy az emberek iratkozzanak fel a listájára.

Biztosítson kiutat az előfizetőknek. Helyezzen el egy "leiratkozás" linket e -mailjeiben vagy webhelyén, hogy eltávolíthassák magukat a listájáról. A listát úgy is be kell állítania, hogy levágja magát, ha eltávolítja az előfizetőket, miután egy bizonyos számú üzenet nem válaszol vagy nem intéződik a címzettől. Ez megakadályozza, hogy e -mailjei bosszantóvá váljanak az érdektelen előfizetők számára, és megőrzi képét.

Adjon hasznos tippeket vagy információkat ügyfeleinek minden marketing hírlevélben. Tekintse a hírlevelet lehetőségnek arra, hogy bemutassa szakterületén szerzett szakértelmét. Ügyfelei jobban bíznak Önben, ha látják, hogy mennyit tudnak, és nagyobb valószínűséggel vásárolnak Öntől termékeket vagy szolgáltatásokat.

Fontos, hogy az Ön barátságos űrlapja olyan legyen, amelyet feliratkozói felismernek. Például ne vezesse a vállalat vezérigazgatóját az e -mailek küldéséhez. Lehet, hogy az olvasó nem tudja, kitől származik, és csak törli az e -mailt. A tárgysorba írja be vállalkozása nevét.

Az ügyfelek passzív és aktív visszajelzése elengedhetetlen eszköz az e -mail marketingprojektek fejlesztéséhez. Aktív visszajelzést szerezhet, ha javaslatokat kér olvasóitól. A passzív visszajelzés sokkal finomabb és nem észrevehető az olvasó számára. Számos eszköz és szoftver áll rendelkezésre, amelyek megmondják a legnagyobb figyelmet kapó linkeket.

Az e -mailek olvasási arányának javítása érdekében ajánlja fel az előfizetőknek, hogy hírleveleiket egyszerű szövegben vagy HTML -ben is megtekinthetik. Túl sok vállalat küldi el e-mailjeit csak egy formátumban, elriasztva kevésbé technikailag hozzáértő olvasóikat, vagy felváltva csalódást okoz az olvasóknak, akik dinamikusabb megjelenítést várnak. Ha mindkét hírlevelet mindkét formátumban kínálja, hozzáférhetőbbé válik.

Legyen elsődleges feladata az e -mailekre való gyors válaszadás. Ha egy potenciális ügyfél e -mailben fordul Önhöz, akkor mindent meg kell tennie, hogy egy napon belül válaszoljon neki. A hosszabb várakozás költségekkel járhat az ügyfélnek, és megemlíthetik mások válaszának hiányát.

Amikor az ügyfelek feliratkoznak az e -mailjeire, kérje meg a nevüket. Ha a nevükre hivatkozunk, személyesebbé válik a velük folytatott további kommunikáció, és nagyobb valószínűséggel vonzza a figyelmüket. Így messze megelőzheti a versenyt.

Az e -mail marketinglista létrehozásának hatékony módja, ha lehetőséget ad a felhasználóknak, hogy feliratkozzanak a levelezőlistára a webhelyen. Dönthet úgy, hogy feliratkozási űrlapot helyez webhelyére, de győződjön meg arról, hogy könnyen megtalálható és egyszerűen használható.

Ne küldjön durva tartalomvázlatokat. Írja le, mit szeretne mondani, majd vágja felére a szavak számát, és írja át, hogy illeszkedjen az új korláthoz. Ez üzeneteket generál, amelyek lényegre törnek. Az olvasók legfeljebb három bekezdésnél több időt szeretnének eltölteni az üzenet olvasásával.

Most, hogy tudja, hogyan értékesítheti vállalatát e-mailben, tervezze meg tartalmát és elrendezését figyelemfelkeltővé és érdekessé. Ne felejtse el érdekessé tenni e -mailjeit, és tartalmaznia kell kedvezményeket. Pillanatok alatt eléri a céljait!