Használja ki ezeket a cikk marketingtanácsokat

Használja ki ezeket a cikk marketingtanácsokat

Ha úgy gondolja, hogy van egy remek ötlete, amelyet az interneten szeretne forgalmazni, ne várjon addig, amíg valaki másnak is eszébe jut. A lehető leghamarabb cselekedjen, hogy ötleteit pénzzé változtassa. A cikkmarketing nagyszerű módja ennek, és az alábbiakban áttekintjük a cikkek marketingjével kapcsolatos legjobb tippeket.

Ne aggódjon az online plágium miatt. Amikor egy másik webhely lemásolja írott munkáját, igényeljen hitelt a nyilvánosság számára történő hirdetésekkel, hogy hány webhely használja és bízik az anyagában. Fontolja meg, hogy a weblapját összekapcsolja azokkal a weboldalakkal, amelyek tartalmát átvették. Ilyen módon hitelt igényelni sokkal olcsóbb lesz, mint ügyvédet felvenni a szerzői jogi perekben.

Új cikkeket kell rendszeresen közzétenni. A keresőrobotokat a keresőmotorok arra használják, hogy automatikusan áttekintsék a webhelyet a tartalom újraindexeléséhez. Amikor folyamatosan friss cikkeket tesz közzé, a keresőmotorok sokkal gyakrabban indexelhetik webhelyét, ami gyorsabb konverzióhoz vezethet az ügyfeleknél.

Legyen személyes és barátságos mindenben, amit csinál. A cikke során mindig meg kell engednie, hogy személyisége ragyogjon, de ne felejtse el ezt megtenni a kommunikáció más formáiban is. Mindig ugyanazokkal a stílusokkal kell rendelkeznie a cikkek, blogleírások, megjegyzések, e-mailek és bármi más esetében, amely egy másik személyt érint.

A cikkmarketing-kampány kitettségének növelésének egyik módja a vendégblogerként való megjelenés biztosítása. Ekkor megkérdezi a szakterületén lévő bloggert, hogy tud-e cikket feltenni a blogjára. Ennek kipróbálásához jó hírnévnek kell lennie a szakértelem és a megbízhatóság terén. Ha vendég blogger-helyet kap, akkor cikkét sok új olvasó fogja megtekinteni.

Írja át az eredeti cikkét, vagy vegyen fel valakit, aki megteszi. Ennek a cikknek teljesen egyedinek, kiváló minőségűnek és a kulcsszavához optimalizáltnak kell lennie. Ügyeljen arra, hogy írjon egy vonzó szerzői erőforrás mezőt, amely két visszahivatkozást tartalmaz a webhelyére, egyet a fő tartományra és egyet az eredeti cikkre mutat. Küldje el az átírást az EzineArticles.com webhelyre. Miután a cikke ott megjelent, meglesz a saját szerző RSS-hírcsatornája. Minden Ezine által jóváhagyott cikk pingelni fogja a szerző hírcsatornáját.

Ha jobban szeretne kapcsolatba lépni olvasóival egy cikkmarketing programban, akkor összpontosítsa cikkét egy probléma megoldására. Ez átfogó célt és témát ad a cikkének, és ezt az olvasók értékelni fogják. A problémamegoldó cikk nemcsak növeli az olvasókkal való kapcsolatát, hanem finoman ösztönzi őket a termékek vagy szolgáltatások vásárlására.

Nagyon fontos, hogy íróként megtalálja a hangját, ha sikert akar elérni a cikkmarketingben. A száraz cikkek elriasztják az olvasókat, mivel meg akarja tartani figyelmüket. A jó cikkíró az, aki hagyja, hogy karakterük ragyogjon a cikkükben.

A cikkmarketing egyik leghívogatóbb dolga, hogy a színfalak mögött valójában nincs semmi bonyolult dolog, ami az egészet működtetné. Igen, a munka fárasztó lehet, és mindenképpen tudnia kell, hogyan érjék el cikkeit a nézők. A kampány megfogalmazásakor ez egy egyszerű folyamat, amelyet bárki megtehet.

Ha kiszervezi munkáját a cikkmarketing terén, akkor elkerülhetetlenül azt tapasztalja, hogy az extra pénz minőségre fordítása az ön érdeke. Bárki összeszedheti az 1 dolláros cikkeket, de ez nem jelenti azt, hogy a minőség jó lesz. Az olvasók jó minőségű cikkekre vágynak, így ha ez egy kis pluszba kerül, hosszú távon tízszeresen megtérül.

Az emberek folyamatosan beérkeznek üzleti ötleteikkel a neten keresztül, így akár egy hónapra való elhalasztása is azt jelentheti, hogy több mint száz extra versenytárssal van dolga egy adott piaci résen. Olvassa el ezt a cikket, és kezdje el vállalkozása felépítését, ha sikert akar.