Social Media Marketing: Amit most tudnia kell

Social Media Marketing: Amit most tudnia kell

 

Egy bizonyos időszakban sok vállalkozás a közösségi média világát a gyerekek játékterének tekintette. Azok a napok már rég elmúltak. A mai társadalomban a közösségi média oldalak értékes eszközt jelentenek bármely vállalkozás marketingjéhez és márkajelzéséhez. Ilyen szintű fontosságot biztosítva ezeken az oldalakon, ugyanolyan fontos, hogy a közösségi média marketing tervét hatékonnyá tegye. Ebben a cikkben adunk néhány tippet a megfelelő kezdéshez.

Ne felejtsen el beszélni potenciális ügyfeleivel, mint emberekkel. Ön vezethet vállalkozást vagy vállalatot; ez azonban nem jelenti azt, hogy úgy kell beszélnie. A bizalom a személyes kapcsolatokból épül fel. Ha a lehetőségei olyan emberként látják, aki törődik az igényeivel és azzal, hogy terméke hogyan felel meg nekik, ez nagyban hozzájárul a bizalom megteremtéséhez.

Hozzon létre egy gombot a Twitter számára a blogbejegyzéseiben. Ez megkönnyíti a látogatók számára a bejegyzések megosztását Twitter-követőikkel. Ez lehetővé teszi, hogy több embert, gyakrabban érjen el.

Ügyeljen arra, hogy tartalma érdekes és egyedi legyen, így a többi közösségi média felhasználói meg akarják osztani másokkal. Az embereknek sikerük van a közösségi média használatával, de csak akkor, ha tartalmuk nem akad el másoktól. Ha nincsenek ötletei, mindig lelhet ihletet online vagy családtagjaitól vagy barátaitól.

Győződjön meg arról, hogy gyakran frissíti a közösségi profilokat. A közösségi médiát használók többsége gyakori frissítéseket szeretne, ezért ha ezt nem kínálja fel, akkor jó hírnevét helyrehozhatatlanul károsíthatja. Dolgozzon a követői frissítésén, hetente párszor.

A jobb közösségi média marketinghálózat elérése érdekében kerülje a termékek tolását. Tegyen közzé egy linket vagy egy történetet más emberektől, amely köze van önhöz vagy az iparhoz. Cél, hogy új követőket vonzzon be versenyek, fotók, valamint kérdések és válaszok segítségével. Vond be azokat, akik követnek. Ahelyett, hogy a termékelhelyezésre koncentrálna, inkább a termék elkötelezettségére összpontosítson. Azt szeretné, ha az ügyfelek mentálisan összekapcsolnák az Ön által kínált márkát a személyes egyéniség és az életük saját koncepciójával, nem pedig azzal, hogy mennyibe kerülhet nekik a csekkfüzetükben.

Amikor a közösségi média marketingjével dolgozik, mindig emlékezzen arra, hogy az egyes emberekhez beszél, és nem a tömegekhez. A maximális siker érdekében a hozzászólások hangnemét a személyes szint felé kell irányítani. A helyes hang kialakításához némi gyakorlat szükséges, de idővel és a gyakorlással hatékonyan tudsz kommunikálni.

Linkeket tegyen közzé más blogbejegyzésekhez, és kérje meg, hogy a bloggerek megjelenítsék a tartalmát a weboldalukon. Ez akkor működik, ha visszaküldi a szívességet, és ha a bloggerek úgy tekintenek a blogjára, mint egy jó módszer a nyilvánosságra. Győződjön meg arról, hogy nincs összeférhetetlenség ön és a blogger között, aki megjeleníteni fogja Önt.

Végezzen Facebook-szavazásokat. A Facebook "kérdés" funkciójának használatával elkészíthet egy közvélemény-kutatást, amely kérdéseket tesz fel követői számára. Ez szólhat egy új termékkel kapcsolatos gondolataikról, véleményükről arról, hogy áll az ügyfélszolgálattal, vagy bármi másról, amelyre választ szeretne kapni. Ez elkötelezetten tartja őket. Amikor követői jobban érzik magukat, jobban azonosulnak az Ön márkájával vagy termékével.

A közösségi média marketing egy nagyon jelenorientált marketing típus. A közösségi médiában folytatott beszélgetések valós időben zajlanak, és gyorsan történhetnek, miután közzétesz valamit. Minden vállalkozásnak meg kell tanulnia, hogyan használhatja a közösségi média marketingjét új ügyfelek vonzására. A közösségi média technológiái ideális utat kínálnak termékeinek vagy szolgáltatásainak a potenciális vásárlók széles körének marketingjéhez. Ez a cikk arról tanúskodott, hogyan lehet egyszerű, mégis hatékony közösségi média-marketing programot összeállítani sok pénz elköltése nélkül.