Cea mai bună competiție învățând despre marketingul pe internet

Cea mai bună competiție învățând despre marketingul pe internet

Ați făcut-o - ați creat un site web, așa că acum este timpul să lucrați la aspectul de marketing pe internet. Probabil că aveți întrebări despre cum să începeți și ce să faceți, dar nu vă faceți griji, aceste sfaturi vă pot ajuta. Mai jos sunt enumerate câteva sfaturi utile care vă vor ajuta să începeți să utilizați site-ul dvs. pentru a aduce câștiguri.

Dacă doriți să sporiți vizibilitatea propriului blog, trebuie să începeți să faceți investiția acum în comentarea blogurilor altor persoane. De fiecare dată când postezi un comentariu pe blog, acesta se leagă înapoi la propriul blog și îi va conduce pe oameni înapoi la propria pagină. Comentând activ, nu numai că propriile comentarii îți stimulează profilul online, devii mai angajat și îi încurajezi pe alții să facă același lucru pentru tine.

Încurajați angajații companiei dvs. să își contribuie gândurile și activitățile prin conturi online, inclusiv Twitter și Facebook. Deși este posibil ca unele dintre aceste mesaje să nu fie exact ceea ce v-ați dori să fie publicate, aceasta va face ca marca dvs. să pară mai „reală” și mai accesibilă publicului larg, ajutându-vă să vă umanizați marca.

Creați versiuni mobile ale site-urilor dvs. web. Din ce în ce mai mulți oameni navighează pe web de pe dispozitivele lor mobile și de pe tabletele lor. Adesea, site-ul web pe care l-ați petrecut atât de mult timp lucrând pentru un ecran de computer mare va fi imposibil de bucurat pe un dispozitiv portabil. Dacă vă alocați timp pentru a crea o versiune mobilă specializată a site-ului dvs., puteți garanta că acei vizitatori mobili vor petrece mai mult timp cu site-ul dvs. în loc să navigheze.

Nu faceți greșeala de a avea doar un flux RSS ca o modalitate prin care vizitatorii pot ține pasul cu dvs. și cu ceea ce faceți. Mulți oameni preferă în continuare ca lucrurile să fie făcute în mod tradițional și ar prefera să primească un buletin informativ în căsuța de e-mail.

Împărtășirea cunoștințelor dvs. de marketing pe internet cu oamenii nu vă face rău nici măcar. De fapt, va crește profilul dvs. numai dacă sunteți dispus să le oferiți altor începători câteva sfaturi și sfaturi pentru a-i ajuta să reușească în campaniile lor. Nu veți dori să elaborați întregul plan, dar puteți oferi câteva elemente de bază.

Îți amintești vechiul adagiu „Păstrează-l simplu, prost”? Acest adagiu este valabil pentru tacticile dvs. de marketing prin e-mail. Păstrați-vă designul și aspectul simplu. Nu doriți ca o grămadă de bliț să vă distragă atenția sau să vă enerveze cititorii. Ar trebui să păstrați și informațiile simple. Nu îngropați faptele importante sub o grămadă de gunoi.

Profitați de directoare de afaceri locale online gratuite, cum ar fi Google Local Business Center, Yahoo! Local, Local.com, SuperPages, YellowPages.com, InfoUSA, Localeze și Yelp. Înscrierea afacerii dvs. în aceste directoare nu vă va costa niciun ban și ar trebui să vedeți un impuls în vizitatorii site-ului dvs. web. Vizitatorii menționați site-ul dvs. web din aceste surse sunt, de asemenea, susceptibili de a fi interesați de produsul sau serviciul dvs., astfel încât conversia ar trebui să fie ușoară.

Alegeți cu atenție tipul de anunțuri pe care le-ați pus pe site-ul dvs. Schimbați deseori designul, aspectul și textul de pe ele. Ceea ce atrage unii oameni poate să nu atragă altele. Puteți beneficia de acest lucru și veți câștiga mai mulți clienți pe parcurs, ceea ce este egal cu mai multe profituri pentru dvs.

Consumatorii online au nevoie de asigurarea că produsul sau serviciul dvs. va funcționa conform așteptărilor lor și exact așa cum este prezentat în anunț, site-ul web sau descriere. Materialele dvs. de marketing ar trebui să includă cuvinte care inspiră încredere, precum „garantat”, „asigurare” și „promisiune”. Acest lucru vă comunică dorința clară de a oferi doar cele mai bune.

Acum ar trebui să fiți mult mai pregătiți când vine vorba de marketingul pe Internet. Sfaturile oferite v-au oferit câteva sfaturi dovedite care vă pot ajuta să concurați cu experți cu experiență. Vă dorim mult succes!